Chantalligator is back


Hi there! Welkom op mijn blog Chantalligator. Mijn naam is Chantal en ik omschrijf mezelf het liefst als ontwerper/creatieveling /modeliefhebber. Momenteel zit ik mijn laatste jaar Grafisch Ontwerp aan kunstacademie AKV St. Joost waar ik me, surprise, bezig houd met het onderwerp mode.

Over mij
In een notendop: mijn naam is Chantal. 21 jaar. Kerstkindje. Woonachtig in omgeving 's-Hertogenbosch samen met mijn vriend. Nederlands dus. Graag creatief bezig. Modeliefhebber. Nu bezig met naailes, zelf naaien, borduren en afstuderen. 2 honden (Weimaraner en een Welsh Corgi) Plannen om te emigreren. Jong en ambitieus. 


Over Chantalligator
De naam? Is eigenlijk ontstaan vanuit een woordgrapje, vanuit de combinatie van mijn naam en een dier. Vond het uiteindelijk toch best leuk dus, waarom niet?

Wat je op mijn blog zal vinden? Mode, (grafisch) ontwerp, DIY's, tips & tricks en een beauty.
Denk aan tips om zelf mode te maken, te customizen, ontwerp tips en strategieën, hoe je design in kan zetten, mijn afstudeerprojecten, ontwerp sjablonen, tips om zelf te ontwerpen, DIY's op het gebied van fashion en interieur, beauty tips, hier en daar wat recepten, persoonlijke posts en onze honden zal je vast ook wel voorbij zien komen. Ook zal ik in het Nederlands bloggen met een korte Engelse vertaling. In de toekomst zal dit waarschijnlijk omdraaien om meer publiek te kunnen bereiken. 

logo van mijn 'oude' blog

Ontwerpfocus
Mijn focus binnen grafisch ontwerpen ligt op branding, identiteiten, online, (sociale) media, verpakkingen en fotografie. Vragen? Stel ze gerust.

Volg me tijdens mijn afstudeerprojecten, lerend hoe je moet naaien en mijn weg te vinden tussen de miljoenen blogs. 

EN / Hi there! Welcome to my blog Chantalligator. My name is Chantal and I'd like to describe myself as a creative designer who loves fashion (a lot!). Hopefully, I will graduate in June from my study Graphic Design. 

About me in a nutshell: Chantal, 21, Christmasbaby, Dutch, area 's-Hertogenbosch, boyfriend, designer, creative and fashionlover. Now following sew-lessons, embroid myself and busy with my graduation. 2 dogs: Weimaraner and a Welsh Corgi. Planning to move abroad. Young and ambitious.

My blog niche: mostly a combination of (diy) fashion and graphic design.
Also some DIY's, tips and tricks and a tiny little beauty. 

Follow me during my graduation from Art Academy, learning how to sew, finding my way in the big woods of the internet.
Mogelijk gemaakt door Blogger.